Unexplained ban next

Unexplained ban next

Je vous remercie de votre réponse si rapide ce n'est pas le cas du billet
    Utilisez un billet ... l'administrateur ne peuvent pas ...
    Ma question est de savoir comment me ajouter à l'exception de nos serveurs ou supprimer le ggc-stream mod qui et trop de la merde de notre serveur putain que je participe payé chaque mois et je bloquais à cause de votre bannissement cette date Of 2013
    "NofoSpike" est un imbécile , il ne comprend pas ce sait à payer un serveur et de ne pas avoir accès
    Ggc- flux de débogage mais mon accès à mes serveurs l'autre , je ne me soucie pas complètement , je veux jouer sur mon serveur avec mes règles et mon administrateur d'accès
    Thank you for your reply so fast this is not the case of the ticket
    Use a ticket ... the Administrator are unable to ...
    My question is how to add me with the exception of our waiters or remove the mod ggc-stream which and too much to shit from our fucking server that I participate paid monthly and I am blocking because of your banishment that date Of 2013
    "NofoSpike" is a moron he does not understand what knows to pay a server and not to have access
    Ggc-stream debugging but my access to my servers the other I do not care completely I want to play on my server with my rules and my access Administrator
    Then just remove our Streaming from your Server. And you are able to play.
    We do not want those kind of people like you who are insulting one of our Operators in our own Forum.
    Respect the rules of OUR OWN Forum, use your Ticket and stop spamming the Forum.
    Thanks!
    Chany

This Thread is now closed, please do not open new Threads, otherwise you will be suspended from our Forum AND our Ticketsystem. Thank you for understanding.