Posts by Checka_Wiemi

Alright. Thanks Torcota for this information, that helps me a lot, because until now I've never understand it in this way how GGC is working. ;-)

Uh damn, didn't saw that I've posted it into english section :-/

But if it's "just" a violation (btw nobody knows which violation it was or which was the cause of it) why is it just a GGC-ban and no Punkbuster-ban? We've already gone the usual way but nobody wants to help us, so that's why I've opened this thread here.

Thanks for the translation :-)

I'm writing for him because your admins said he would get banned if he would ask again. So therefore I said that I open this thread to help him in this case.

But the thing is that nobody of us know the exactly reason of this ban. You say that it's a punkbusterban but if it were a punkbusterban he would have problems to join punkbuster-streamed servers, right or am I wrong?
    But you should have any proof for this ban, isn't it? So this I really would like to see this proof because I really know that he's not cheating or something like that.

Hi Leute,

ich habe ein großes Problem mit GGC-Stream.
    Ein sehr guter Freund von mir (KITTFujitsu) hat vor einiger Zeit einen GGC-Ban bekommen, der ihm nicht erlaubt auf GGC gestreamten Servern zu joinen (auf allen anderen funktioniert es einwandfrei), denn er bekommt immer folgende Fehlermeldung: "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'KITTFujitsu' (for 1 minute) ... Cheater banned by GGC-Stream.NET. Ban on GUID feffb020d627eea603ad7b689bc557b6. Contact GGC-Stream.NET for details. [Admin Decision]"
    Ich würde gern erfahren, weshalb er denn genau gebannt wurde bzw auf welcher Grundlage dies geschah (Beweisstück wie ein PBSS zum Beispiel).
    Haben ja bereits einige Tickets an GGC geschrieben, allerdings wurde uns da auch keine genaue Aussage bzw kein Bangrund angegeben (und damit meine ich nicht "MULTIHACK #79623", denn zu diesem gibt es einfach keinen Eintrag bzw ist hierzu nichts zu finden)

Was auch verwunderlich an der Meldung ist "Admin Decision" in der Banbegründung, was ja meiner Auffassung nach bedeutet würde, dass ein Admin den Ban ausgesprochen hat, oder irre ich mich da?

Wäre äußerst dankbar, wenn mir jemand hier helfen könnte das Problem zu klären.